آره خوبه
مرسی
آره زیاد میکنه .
من پودر گرفتم از داروخانه و خیلی موثر بود.ولی بدون هرچی بیشتر کوچولو مک بزنه و تماس پوستی داشته باشی شیرت بیشتر میشه به بدنت اعتماد کن اندازه نیاز بچه شیر تولید میکنه و اگه میخوای شیر خودت بخوره سراغ کمکی شیر خشک نرو
مگر اینکه قبلش بهداشت بخش مشاور شیردهی سینت ماینه کرد و گف شیرت کمه و دکتر کوچولوت تایید کرد که کوچولوت رشدش کمه و نیاز داره.وگرنه سریع جاخالی ندی که تو ۳ ماهگی ۴ ماهگی شاکی هستی
من خودم شیر دارم از این به بعد پسرم به شیر بیشتری نیاز داره منم قرص شیرافزا بگیرم اشکال نداره بخورم
اره خیلیی
عریزم من گالاکتومید خوردم بد نبود
منم میخام بخورم
اره خیلی تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.