خانمها دوغ محلی ترش زیاد میخورم خطرناکه ؟؟

۵ پاسخ

در مصرف هیچ ماده غذایی نباید افراط و تفریط شود و دوغ نیز از این قاعده مستثنا نیست. زیاده روی در مصرف دوغ میتواند با خطرات زیر همراه باشد:

1. افزایش فشار خون

2. سرد شدن بیش از حد طبع بدن

3. ضعف و بی حالی

4. مشکلات گوارشی

5. کاهش جذب آهن

6. ورم صورت و اندام ها به دلیل دریافت بیش از حد نمک.

عزیزم اگه نمک نمیزنی خوبه،واسه برطرف کردن طبع سردش بهش پونه خشک یا نعناع خشک بزن
تازه خیلی هم مقویه و کلسیم داره
فقط روزی یا لیوان کوچیک کافیه زیاده روی نکن

مرسی عزیزان

مین محلی چون پاستوریزه نیست خورده نشه بهتره
سعی کن پاستوریزه شده بخوری

باید از جای مطمئن بگیری سالم باشه دوغ، و اینکه دوغ سرده دیگه هر روز نخور یا گرمی هم در روز بخور

سوال های مرتبط

مامان سلین🥰 مامان سلین🥰 هفته بیست‌وپنجم بارداری