خانوما این ماهشیرینی زیاد میخورم خطرناکه؟؟

۴ پاسخ

نخور از هفته ۲۴ بدن نسبت به انسولین مقاومت نشون میده ،حواستو بده دوراز جون دیابت نگیری

رعایت کنی بهتره قندبارداری نگیری

چون قراره که چند هفته دیگه آزمایش قند بدی بهتره که مراعات کنی

اگه مشکل دیابت بارداری داری نه

سوال های مرتبط

مامان گردو💙💙 مامان گردو💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۲ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی