خانوما نارنگی قند داره من زیاد میخورم

۵ پاسخ

من بعد از هر وعده غذایی حالت تهوع میگیرم و بلافاصله نارنگی میخورم و حالم بهتر میشه

عزیزم درخواست میدی❤️

منم روزی ۳تا درتقال میخورم

خاصیت هم داره دیگه

فک نمیکنم کسی اندازه من نارنگی پرتقال خورده باشه😅

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد