خانوما میوه زیاد میخورم ممکنه قند بگیرم از میوه؟


بارداری

۷ پاسخ

والا گفت فقط روزی دو سه واحد میوه بخورید ن بیشتر

دوست عزیز قند قنده- فکر نکنید چون میوه اس یا خرماست یا عسله قندش مشکل نداره. ب اندازه بخورید

نه قند مصنوعی بده

معمولا قند بارداری هورمونی هستش و خیلی به رژیمت نیست، نه اینکه بی تاثیر باشه ها، ولی میوه باید روزی ۳واحد مصرف کنی

اره زیادی میوه هم خپب نیست چند وامد مشخص هر روز باید بخوری

فکر نکنم قند طبیعی خیلی مشکلی داشته باشه

من از اول فقط میلم ب میوه بوده ومیوه زیاد خوردم خداروشکر قندم نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی