خانوما جدیدا زیتون زیاد میخورم ضرر نداره ک

۸ پاسخ

شور نباشه فشارت بالا نره و ورم نکنی

روزی ۶ تا کافیه

وزنت بالا نباشه مشکلی نداره

خوبه فقط به حداعتدال بخوروشور نخور

ن خیلی خوبه من اصن دوست ندارم

عالیه بخور چشاش زیتونی میشه

خیلی خوبه

منم 😁نه فک نکنم یه مدته بعدش زده میشیم

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری