شما زیتون میخورید؟ ضرر نداره؟

۱۴ پاسخ

اتفاقا واسه تودلیت خیلی خوبه بخور نوش جونت

نه ضرر نداره مفید هم هست

من حتما کنار غذام در حد ۴.۵تا دونه میخورم عالیه واسه یبوست و اینام خوبه

من خیلی میخورم.خیلی خوبه

زیتون خیلی خوبه من همیشه میخورم

من از اول بارداری روغن زیتون و چن ماهه زیتون میخورم

هم خاصیت زیادی داره هم بچرو خوشگل میکنه

من میخورم عالبه

زیاد تقریبا همیشه کنار غذام می‌ذارم و میخورم

خیلی خوبه هرچقد میتونی بخور فقط

خیلی خوبه

زيتون عالیه اتفاقا👌

خیلی مفیده

اتفاقا میگن خیلی خاصیت داره تو بارداری مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری