خانما روغن زیتون تو بارداری ضرر نداره

۱۰ پاسخ

نه اتفاقا مفید
هم برا بدن هم رفع‌ یوبوست هم برا جنین خوب به جا روغن استفاده کن

نه اصلا ضرر نداره

نه من که از اول بارداری همه غذاهام با روغن زیتون درست میکنم

نه خیلیم خوبه

برای خوردن یا ماساژ؟

دکتر من بهم تاکید کرده بخورم برای یبوست خیلی مفیده

نه خیلیم خوبه

نه عزیزم ولی سعی کن سه ماه اول بیشتر رعایت کنی ، روغن زیتونم به اندازه استفاده کنی فک نکنم ضرر داشته باشه

نه.

دیونه شدم از دست یبوست دیگه داغونم میخوام بعد هر غذا یه قاشق روغن زیتون بخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی