من هرشب روغن زیتون میمالم ب شکمم
میگم برای بچه ضرر نداره؟؟

۷ پاسخ

😂😂😂😂😂😂😂بخدا نمیدونم این حرفارو از کجاتون در میارید

اخه چه ضرری

ولی خب از خارش شکم جلوگیری میکنه بزنی بهتره وگرنه هی باید شکمتو بخارونی من که دیشب خسته شدم انقدر شکمم خارش میداد با وجودیکه کرم زدم بازم مبخارید

نه عزیزم ضرر که نداره بماند بخوای ترک هم بخوری میخوری فایده هم نداره🤣

نه من از همون اوایل بارداری هرشب زدم چون پوستم کلا خشکه

ن ضرر نداره ولی برای من فایده هم نداشت😄

نه عزیزم چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد