سلام میگم روغن زیتون تو غذا استفاده کنم مشکلی ک نداره

۴ پاسخ

بریز رو برنجت یا سالادت بخور خیلی خوبه نمیزاره یبوست بگیری

نهواتفاقا خیلی خوبه برا وزن و فشار من گفت استفاده کنم ولی گرونه نمیشه 😅😅😅🤣

نه خیلی هم مفیده

اتفاقا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری