۶ پاسخ

من روغن نارگیل میزنم

نه مشکلی نداره
روغن بادام هم‌خوبه

منم تا الان زدم نميدونم والا😑

نه من میزنم هیچ مشکلی نداره

من اول روغن بدن کودک نارگیل میزدم حستسیت داشتم بهش شکمم لک شد دیگه نزدم لکاش خوب شد الان زیتون میزنم خوبه خداروشکر

نه عزیزم مشکلی نداره
روغن بچه با روغن زیتون عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد