زیتون مخصوص ماساژ نه خوراکی🤌
وازلین هم خوبه اگه داری بزنی
من از ۱۲ هفته میزنم خدارو شکر ترک نزدم تا الان
نه عزیزم مشکلی نداره فقط باید زودترشروع میکردی به روغن زدن تا کمتر بشه ترکات الانم خوبه ادامه بده
زیتون خوبه روزی یکی دوبار چرب کن روناتو سینه ها و شیکم
نه منم زیتون می زنم
روغن زیتون خیلی خوبه بزن . روغن بادوم هم خواستی بزنی شیرین بزن . بادوم تلخ نزن
اگه حساسیت ندارید مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.