۸ پاسخ

زیتون مخصوص ماساژ نه خوراکی🤌

وازلین هم خوبه اگه داری بزنی

من از ۱۲ هفته میزنم خدارو شکر ترک نزدم تا الان

نه عزیزم مشکلی نداره فقط باید زودترشروع میکردی به روغن زدن تا کمتر بشه ترکات الانم خوبه ادامه بده

زیتون خوبه روزی یکی دوبار چرب کن روناتو سینه ها و شیکم

نه منم زیتون می زنم

روغن زیتون خیلی خوبه بزن . روغن بادوم هم خواستی بزنی شیرین بزن . بادوم تلخ نزن

اگه حساسیت ندارید مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری