سلام خانما شما خورشت بامیه میخورید ؟ ضرر نداره؟

۹ پاسخ

آره هزار بار خوردم😂

مگه فصل بامیس؟

اینقدر هوس کردم . هر چی میگردم بامیه پیدا نمیکنم

کسی جوابمو بده

من تا الان شاید بالای ۱۰۰ بار خورده باشم مشکلی نداره بامیه

فکرنکنم‌ ضرر داشته باشه فقط قند رو میاره پایین

سلام دخترا من شام امشبم همبر ولی تو سرخ میکنم میشه بخورم

تو هوش مصنوعی دیدم بامیه خیلی خوبه

من که عاشقشم و چندین بار خوردم 😁😁

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری