۳ پاسخ

من چی بگم تو راهرو نشستم هی میرم سرویس🥴🥴🥴مرتب ابم میخورم بطری ازم جدا نمیشه

من دیگ دهنم سرویس شده برا همین...

عادیه دیگه هممون داریم تکرر ادرار رو

سوال های مرتبط