۴ پاسخ

برا من ک نشون داد البته بصورت هاله ضعیف

مال منم ٨روز ولي تا روز موعدم نشه نميزنم هيچ وقت

خیلی زوده عزیزم واسه به سریا حتی با تاخیر هم نشون نمیده صبور باش و بیخیال… بهش فکر نکن اصلا فقط استرس میگیری اونم سمه همه چیز به موقع اتفاق میوفته

اشتباه نکن اصلا،الان خیلی زوده🫠

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه🐣🐤 مامانِ جوجه🐣🐤 قصد بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری