برا من ک نشون داد البته بصورت هاله ضعیف
مال منم ٨روز ولي تا روز موعدم نشه نميزنم هيچ وقت
خیلی زوده عزیزم واسه به سریا حتی با تاخیر هم نشون نمیده صبور باش و بیخیال… بهش فکر نکن اصلا فقط استرس میگیری اونم سمه همه چیز به موقع اتفاق میوفته
اشتباه نکن اصلا،الان خیلی زوده🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.