۱۳ پاسخ

خوش بحالت خواهر من اولین نفری هستی که میبینم میخواد چاق بشه و واقعا اراده هم داری 😍😉😉😉

کاش منم میخواستم چاق شم 😂😂😂

به به آفرین

میشه بگی چه دارویی میخوری

افرین
مگه تو بارداری چاق نشدی؟؟

رژیمت چیه

چجوری عزیزم

با چی داری میای بالا؟ من گینر هم خوردم تاثیر نداشت از ۶۳ اومدم رو ۵۶ هرکاری می‌کنم بالا نمیرم، گینر خوردم فقط کمک کرد کم نکنم😕

ایکاش من ۴۷ بودمممممم

ای خدا من درگیر لاغر کردن خودم هستم که نتیجه نمیگیرم شما دغدغتون اینه چاق بشید خدا این شانسو چرا به من ندادددد

منم ۵۸ام میخام ۶۵بشم

چجوری کاش ب مام بگی😅💔

چی میخوری من الان ۵۲ام هرچیم میخورم پر تر نمیشم

سوال های مرتبط

مامان دِنیز🍫🐣 مامان دِنیز🍫🐣 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی