عکس اندامت ببینم
مبارک عزیزم شیر میدی منم خیلی وزنم کمه همش حالم بده الان ک فک کنم ۴۷شدم خیلی لاغر شدم فعلا اصلا شرایط دکتر ندارم برم میتونی بگی دکتر چیا بهت داد تونستم بگیرم 🥲
نمیشه وزنتوبدی به من😁
خوبی که دختتتتتتتر من ۹۹دارم میترکم
با رژیم دکتر پیش میری؟
میشه بگی کدوم دکتر
ت وزن اضاف میکنی
من کم میکنم😅
منم سبزوار رفتم دکتر تغذیه برنامه و استها اور و دارو اینا داد اضاف کردم اما وقتی دیگه ول میکنی باز وزن میاد پایبن
افرین بهت، قدت چقدره؟؟؟
میخوای چاق بشی سخت نیست میخوای کم کنی خیلییییی سخته
میخوای چاق شی همش شیرینی و فست فود بخور
افزایش قدم رژیم داره اخه بخور😆
منم 48یا49ام خیلی کمه 😕
شیرمیدین؟؟قرصی چیزی نیس برای چاقی؟؟
دست راستت رو سر من کاش وزنت مال من بود
کاش مشکل منم همین بود.۹۳ کیلو ام
بیا وزن من برا توووو
من قبلا ۴۵ کیلو بودم الان شدم ۶۵ کیلو همه میگن خیلیییی خوبی اما خودم دوسندارم قبلم رو دوسدارم
عزیزم میشه بگی چیکار میکنی ؟ویا میخوری؟
منم آخرین بار که عید بود وزن کردم ۴۷کیلو شده بودم 🤦♀️
دیشب لیدی میل خریدم بخورم یکبار خوردم مزه زهرمار میداد دیگه فک نکنم بتونم بخورمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.