۵ پاسخ

کولیک برای هر بچه ای فرق میکنه، بعضی نی نی ها دل درد و نفخ دارن، بعضی نی نی ها با خوابیدن مشکل دارن، معمولا دوست دارن همش بغل باشن، دوست دارن بیشتر رو شکم بخوابن، یکم سختی داره کولیک و حداکثر تا سه ماه بیشتر نیست

موقع گریه و بی قراری اگه به شکمش دست بزنی خیلی سفت هست. دستهاش مشت میکنه میاره سمت صورتش. اگه به روی شکم نگهش داری و بخوابونی آرومتر میشه....

هی بیقراره به خودش میپیچه
با اینکه مدفوعش ابکیه ولی باز زور میزنه قرمز میشه
هی پاهاشون جمع میکنع سمت شکمش

قرمز میشه به خودش میپیچه زور میزنه

گریه و بیقراری بیشتر از ۳ ساعت

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۲ ماهگی