۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم

واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دستش اینجوری شد بعد یکی دوجای دیگه دست و پاش غیر از جای واکسن اینجور قرمز شد بردم پیش دکتر توی مرکز بهداشت پماد کالامین داد خوب شد

پسرم واکسن شش ماهگیش اینجوری شد دکتر بردم گفت حموم میبری تو اب گرم ماساژ بده خوب شدش

پای پسر منم همینجوری شد دقیقا ، خودش خوب شد دو روز بعد

دختر من خیلی بدتر بود وضعش ولی دو روز بعد رفت نگران نباش

تصویر

برا دختر منم اینجوری یود خوب شد

سوال های مرتبط