۶ پاسخ

عزیزم منم سفالیک بودن ولی سزارین شدم برای دوتاشون انجام دادم

والا برامن ننوشتن تاحالا دوتاشونم سز بودن ولی بریچ نبودن

دکتر برای بچه های منم نوشت
دکترهای مختلف
برای هر سه تاشون بعد از تولد انجام دادیم

دختر من بریچ نبود و سزارین بودم ولی نوشت منم نرفتم حقیقتش

عزیژم بچه های که بریج هستن یا سزارین بدنیا میان سنو لگن و باید بدن پسر منم که طبیعی بدنیا اومد باز دکتر سنو لگن و نوشت براش

چم والا
اشکال نداره،واس اطمینان از سلامتی بوده

سوال های مرتبط

مامان دخملی هام مامان دخملی هام ۷ ماهگی