دخترمنم همینطوره آب دهنش میاد دستش هی تو دهنش هست
پسر منم همین طوره . سوال منم بود .🤔🥺
عزیزم دکتر به من گفته بچها تو این سن هنوز مغزشون کامل نشده تا بهشون دستور بده که آب دهنشون رو قورت بدن ..و هیچ ربطی به رفلاکس یا دندون نداره نگران نباش یه ماه دیگه اونم خود به خود درست میشه..
طبیعیه بچه ها تو این سن دوست ندارن اب دهنشونو قورت بدن
رفلاکسه عزیزم شبیه کف هستش انگار تفش باد میکنه
دختر منم سه ماهش خیلی آب دهنش میریزه فک کنم طبیعی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.