دلیل اومدن زیاد آب دهن بچه چبه؟

۵ پاسخ

عزیزم طبیعی است
برای سفت شون لثه بچه ها هست

سفت شدن لثه ها کاملا طبیعیه

طبیعیه .واسه دندوناشه

دکتر ب من گفت به خاطر رفلاکس هست
دختر من هفته دیگه ۵ماهش میشه و ابریزشش روز ب روز بیشتر میشه

طبیعیه تواین سن

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۱ ماهگی