من بیمه ایرانم ۸ تومن هزینهم شد بیمه حدود ۶ تومن داد
بیمه تکمیلی نمیدونم ولی من آزمایشگاه نامه بهم داد رفتم بیمه نیرو مسلح مهر کردم 5 و 800 پرداخت کردم بقیشو بیمه قبول کرد
من تکمیلی سینا دارم گفت سلفری ازاده
چرا این ماه سلفری نوشته من ۱۲ـ۱۳هفته دادم
اگر آزمایش NT داده باشید؛ و ریسک داشته باشه یعنی با یه دلیلی سلفری بدید؛ بله احتمالا قبول میکنن.
ولی من خودم انتخاب کردم سلفری بدم که برای من شامل نشد.
چرا میشه مگه قبول نکردن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.