همشو برگردوند
من قبول نکرد بیمه
چون اختیاری انجام دادم
بستگی به بیمه تکمیلی شما و فرانشیز داره.
من آزاد آزمایش دادم آذرماه و ۸۸۰۰ شد. اون موقع هنوز بیمهام اوکی نشده بود.
۱۰ تومن شد برای من با بیمه شد ۴ تومن
البته سلفری اختیاری بودم.
من انجام دادم ۹۰ درصدش راداد
بله ۱۱م شد ۸۴۰۰ بیمه برگردوند
من ازمایشگاه نیلو شیراز ازمایش دادم فاکتور گرفتم
الان بعد سه ماه هنوز با بیمه درگیرم ک هزینه ش پرداخت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.