۸ پاسخ

همشو برگردوند

من قبول نکرد بیمه
چون اختیاری انجام دادم

بستگی به بیمه تکمیلی شما و فرانشیز داره.
من آزاد آزمایش دادم آذرماه و ۸۸۰۰ شد. اون موقع هنوز بیمه‌ام اوکی نشده بود.

۱۰ تومن شد برای من با بیمه شد ۴ تومن

البته سلفری اختیاری بودم.

من انجام دادم ۹۰ درصدش راداد

بله ۱۱م شد ۸۴۰۰ بیمه برگردوند

من ازمایشگاه نیلو شیراز ازمایش دادم فاکتور گرفتم
الان بعد سه ماه هنوز با بیمه درگیرم ک هزینه ش پرداخت کنه

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری