این سایت سیسمونی گلها تو پاساژ فردوسیه
من 1و 700 خریدم یه ماه پیش... یکم آروم میکنه همه قطره ها کلی خوب نمیکنه باید دوره اش بگذره فقط
من یکو ششصد گرفتم
طرفای ۱۲۰۰..۱۳۰۰...ولی گلم اگ کولیک داره طبق تجربه خودم بهت میگم کولیکز و قطره کولیک پدیا بست رو امتحان کن ..و گریپ میکسچر خارجی واقعا عالیه نوزاد اورم میشه و میخوابه برای بالای یک ماهه ..قیمتشم صد وخورده ایی...ولی برای نوزادی ک رفلاکس داره توصیه نمیشه
اون خوبه یا گریپ میکسچر
تاثیر هم داره یا نه
من ۲۰ روز پیش گرفتم ۱۴۰۰
دو ماه پیش من پرسیدم از یه سیسمونی چون داروخونه ها نداشتن گفت 1 میلیون و دویست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.