خانما قطره اینفاکول چ قیمته میدونین

۸ پاسخ

این سایت سیسمونی گلها تو پاساژ فردوسیه

تصویر

من 1و 700 خریدم یه ماه پیش... یکم آروم میکنه همه قطره ها کلی خوب نمیکنه باید دوره اش بگذره فقط

من یک‌و ششصد گرفتم

طرفای ۱۲۰۰..۱۳۰۰...ولی گلم اگ کولیک داره طبق تجربه خودم بهت میگم کولیکز و قطره کولیک پدیا بست رو امتحان کن ..و گریپ میکسچر خارجی واقعا عالیه نوزاد اورم میشه و میخوابه برای بالای یک ماهه ..قیمتشم صد وخورده ایی...ولی برای نوزادی ک رفلاکس داره توصیه نمیشه

اون خوبه یا گریپ میکسچر

تاثیر هم داره یا نه

من ۲۰ روز پیش گرفتم ۱۴۰۰

دو ماه پیش من پرسیدم از یه سیسمونی چون داروخونه ها نداشتن گفت 1 میلیون و دویست

سوال های مرتبط

مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان مهیار🧒مانیار👶 مامان مهیار🧒مانیار👶 ۱۱ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی