۴ پاسخ

سلام میشه ایده ماهگرد تولد بهم بدید برا ۴ ماهگی و ۳ ماهگی

تب بچه پرسیدم تا ۳۸ اوکی هست اگه دیدین بالای ۳۸/۵شد باید ببرین بیمارستان نگران نباشین ..
من به دختر استامینوفن پاراکید میدادم‌

سمت گوگل نرو گیجت میکنه
دخترت هم هیچیش نیس اگه تب نداره6ساعت ی بار بهش قطره بده

۳۵ که خطرناک نیست

سوال های مرتبط