سلام میشه ایده ماهگرد تولد بهم بدید برا ۴ ماهگی و ۳ ماهگی
تب بچه پرسیدم تا ۳۸ اوکی هست اگه دیدین بالای ۳۸/۵شد باید ببرین بیمارستان نگران نباشین ..
من به دختر استامینوفن پاراکید میدادم
سمت گوگل نرو گیجت میکنه
دخترت هم هیچیش نیس اگه تب نداره6ساعت ی بار بهش قطره بده
۳۵ که خطرناک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.