ارع گلم بعد موعدت بزن انشالله ک بارداری
پریودی بعضی از اوقات به دلیل اقدام عقب جلو میشه و با بارداری اشتباه گرفته میشه من یه بار ۳ ماه پریود نشدم هرچه هم آزمایش دادم و بی بی زدم منفی در میومد پس هیچ وقت زیاد به علائم مطمئن نباش
عزیزدلم سوال خیلی از خانما اینه قبل از بارداری من هم مثل شما بودم ولی واقعا از بس که اینطور فکر میکردم بعضی وقتا همه ی علائم بارداری با پریودی یکی هست و تا بی بی نزنم مطمئن نمیشدم شما هم به امید خدا هر وقت پریودیتون عقب افتاد تا ۱۰ روز بعد از موعد بی بی بزنین هرچی بود دیگه جواب نهایی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.