پسر من اینجوری بود دکتر گفت ب شیر حساسیت داره ن محلی ن پاستوریزه ندم از وقتی ندادم خوبه خداروشکر من حتی فک میکردم خدای نکرده رودش عفونت کرده
پسر من توت فرنگی زیاد بخوره اینجوری میشه . وقتی تازه بهش شیر پاستوریزه دادم اینجوری شد بعدش خوب شد
حساسیت به چیزی داره
پسرم بخوراکی(بعضی کیکا و بستنی و... شیر پاستوریزه،بخوره اینجوری میشه. سه روزم زمان میبره تا بهتر بشه.الان خداروشکر نسبت به قبل یه کم بهتر شده
پسرمنم ۲روزه اسهاله ،دو سه بار دیدم تو اسهالش 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.