۴ پاسخ

پسر من اینجوری بود دکتر گفت ب شیر حساسیت داره ن محلی ن پاستوریزه ندم از وقتی ندادم خوبه خداروشکر من حتی فک میکردم خدای نکرده رودش عفونت کرده

پسر من توت فرنگی زیاد بخوره اینجوری میشه . وقتی تازه بهش شیر پاستوریزه دادم اینجوری شد بعدش خوب شد

حساسیت به چیزی داره

پسرم بخوراکی(بعضی کیکا و بستنی و... شیر پاستوریزه،بخوره اینجوری میشه. سه روزم زمان میبره تا بهتر بشه.الان خداروشکر نسبت به قبل یه کم بهتر شده

پسرمنم ۲روزه اسهاله ،دو سه بار دیدم تو اسهالش 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط