طبیعیه سعی کن اب زیاد نخوری شکمت میاد جلو مثل من کش مباد تا یه ماه باید رعایت کنی
از شیردهی است. موقع شیر دادن باید آب و نوشیدنی خنک بغل دستت باشه هی بخوری.
از شیردهی و خونریزی هست که آب بدنت کم میشه
نه گلم همه اینجورین
به خاطر شیردهیه منم همینطور ام
به خاطر شیردهیه دیگه
باید چندبرابر قبل مایعات مصرف کنی
نه عادیه من تا الان اینطورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.