۷ پاسخ

طبیعیه سعی کن اب زیاد نخوری شکمت میاد جلو مثل من کش مباد تا یه ماه باید رعایت کنی

از شیردهی است. موقع شیر دادن باید آب و نوشیدنی خنک بغل دستت باشه هی بخوری.

از شیردهی و خونریزی هست که آب بدنت کم میشه

نه گلم همه اینجورین

به خاطر شیردهیه منم همینطور ام

به خاطر شیردهیه دیگه
باید چندبرابر قبل مایعات مصرف کنی

نه عادیه من تا الان اینطورم

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا مامان آریانا ۱۵ ماهگی
مامان مانا مامان مانا ۸ ماهگی
مامان آوا🥹 مامان آوا🥹 ۳ ماهگی