۴ پاسخ

طبیعیه جیگر معمولا از هفته سوم شروع میشه انگار شانس شما از همین هفته اول شروع شده
بهش میگن کولیک نوزادی
پسر منم اینجوری بود
چیزای نفاخ نخور بدتر میشه زیر یکماه دارو اینا نمیدن بازهم میخوای ی سر ببر دکتر متخصص نوزادن ببین چی میگه
و شیر که میخوره حتما حتما آروغشو بگیر ک بدتر میشه
پسر منم اینجوری بود خعلی شدید دل درد داشت من تا الانم رژیم غذایی دارم وچیزی نمیخورم فقط برنج ومرغ وسیب زمینی وتخم مرغ میخورم بعدغذامم عرق نعناع حتما میخورم دکتر پسرم میگفت عرق نعناع خعلی کمک نوزاد میکنه برا گرفتن نفخ شیر
من تا یکماهگی پسرم بهش چیزی ندادم وهمینجوری اذیت بود ونفخش زیاااد بود
بعد یکماه دکتر بردم بهش گریپ میکسچر داد
و قطره کولیک ایز
خعلی سخت بود خدا دوباره نشون نده اون روزارو واقعا درکت میکنم خعلی سخته قلب آدم تیر میکشع برا نی نی ها
دکترا میگن تا چند ماه هس این کولیک برا بعضی ها تا ۴۰ شونه
برا بعضی تا ۲یا۳ ماهگیشون
برا بعضی هم تا شش ماهگی
امیدوارم برا بچع شما هم همون ۴۰ باشه طفلی آروم شه

سلام عزیزم احتمالا کولیک داره که قطره مخصوص دارن.. دختر من هم همینطوری بود تا اول چهار ماهگی به کل خوب شد.. باید شکمش رو ماساژ بدی با روغن بدن یا زیتون در جهت عقربه های ساعت.. بخوابونمش روی دستت جوری که سرش روی باروت باشه شکمش روی کف دستت ماساژ بده.. یه مدل دیگه هم ارووووم پاهاشو ببر داخل شکمش و بیار بیرون و اریب تکون بده پاهاشو که اگر نفخی داره بیاد بیرون.. و اینکه خودت هم سعی کن غذای نفاخ نخوری اگر شیر خودتو میدی.. من یادمه دو وعده پشت سر هم ماکارونی خوردم شب عید بود دخترم تا 4 صبح گریه میکرد که زنگ زدم به همسایمون به دادم رسید.. خلاصه که این روزا میگذره عزیزم سعی کن خودت رو قوی نگه داری

قنداقش کن ببین خوب نمیشه

منم امروزبردمش دکتراصلاهمش گریه اول ایقدخوب بودیابایدشیربدمش یابایدگریه کنه

سوال های مرتبط