مامانا برا ترک شکم هاتون چیکار کردین؟

۵ پاسخ

هیچ یادگاری یه عالمه موند

من کلا زیاد ترک بر نداشت چن تا بودن ریز اما کلا تو بارداری همش چرب میکردم
اما خدارو شکر شکمم تخت تخت شده جوری که اصلا ترکا به چشم نمیان و قرمزی ترکا رفته و اصلا دید ندارن مگه زیادی توجه کنی

دارم لذتشو میبرم
هیچی قشنگ تر از اینا نیس .
فقط سعی میکنم ک شکمم رو آب کنم که بیشتر لذت ببرم
همین

من کرم زدم یه جلسه ام پی ار پی کردم فایده نداشتن الان کم کم داره اوناییکه پاره نشدن میره ولی اوناییکه بافت پوستم ترکیده مونده منم خیلی بدم میادولی چاره ای نیست☹️

هیچی

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی