۳ پاسخ

من دیگه نتونستم به زندگی قبلی و باشگاه و رژیم برگردم چون خیلی دست تنهام حتی نتونستم توی خونه ورزشو شروع کنم. فقط یه کار میکنم که وجدانم آسوده باشه اونم حتما روزی یکی از وعده هامو حالا نهار یا شام فرقی نداره فقط دوتا تخم مرغ آبپز میخورم. دیگه بقیه وعده هام سرجاشه

منم انگار هنوز به دنیا نیومده شکمم و پهلوها و باسنم هنوز سر جاشه من اصلا کم نکردم به نظر خودم اضاف کردم

منم دلم میخواد وزن کم کنم ولی شیرمیدم نمیدونم چه جوری

سوال های مرتبط