۲ پاسخ

دقیقا پسر منم دو بار دستگاه گذاشتم .الانم ۱۳ هست .دکتر میگه خودش خوب میشه خطر نداره.

من ۱۸ بود
دستگا اوردم خونه ۳روز
مرتب بدنشو با کاسنی خیس میکردم.
خودمم کاسنی و شربت خاکشیر میخوردم.
یه مدت گرمی نخور.
گوششم سوراخ کن تاثیر داره .
دختر منم هنوز پوستش سبزس ولی رنگ پوستشون عوض میشه

سوال های مرتبط