حتما سونو بره گفتم
منم بعدش یکم دل درد میگیرم ولی نه در اون حد از دکترم پرسیدم گفت شیاف برعکس درد و تسکین میده حالا شاید بدن ما برعکس جواب میده
از عوارض شیاف هست طبیعیه
دردهای پریودی تو سه ماهه اول طبیعی هستن اگه علائم دیگه ای نداشته باشی و شدید نباشن
ولی بازم بهتره به دکترت بگی عزیزم
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
خیلی شدیده.
؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.