۹ پاسخ

انقد خفن و ارامش بخشه
دراز میکشیو خیلی خفن ازت تست مهمی رو میگیرن و تمام
ب این فک کن این تست ها بسیار مهمن پس شیرینن

هزینش چقدره الان عزیزم منم دلم میخواد انجام بدم؟

اصلا ترس نداره
خیلیییی هم خوبه و سلامتیت مطمئن میشی من هرشیش ماه یکبار انجام میدم چون اینقد ک مریضیا زیاد شده ادم باید این چکاپ هارو انجام بده
توام حتما انجام بده هیچ ترسیم نداره

اصلا درد نداره دوتا نفس عمیق بکشی تموم شده
مثله بشکون‌گرفتنه

اصلا ترس نداره

یه درد کوچولو لحظه ایه .

اصلااا نترس چیزی نیس❤️

اصلا ترسناک نیس
درد نداره
ی ذره مث قلقلکه

من انجام دادم
ترس نداره
فقط خیلی کوچولو درد داره همین.

سوال های مرتبط

مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان مریم مامان مریم قصد بارداری