آره خواهر دارم میسوزن باید پماد سوختگی بخرن
انقدر بزارن شاید واقعا خوشحال میشن با این کار
فقط قلب و لایک نشون میده
اینارو گزاشتین در خدمتم
غیر این دوتا اصلا نشونم نمیده
اینقدم سرم شلوغه ب تنها چیزس ک دقت نکنم استیکرباشه 😑
و این
اینم هست
دقت فرمایید من استکری یا دیس لایکی ندارم والا
🙄😂
اگه هم هست شکر خدا بازم نشون نمیده
دعوا نکنین دنیا دو روزه ارزش نداره
برا خودم نمیگم چون اصلا استیکر نمیاد برام
ولی دیدم زیر پستای بقیه یا مسخره شده یا دیس بوده یا خنده
والا دنیا ارزش نداره تاچشم بزاری رو هم پیرشدی اون انگشتت ک باهاش تایپ کردیو دیس گزاشتی و دل شکستی دیگه توان عن دماغ دراوردن تو بینی خودتم نداره 😂شلو ول افتادی ی گوشه
اونوقته یاد این روزا میوفتی
یا گره ای تو کارتون میو فته
دل شکستن هنر نیست
انسانیتو انسان بودن ت هرجا هم هنر حساب میشه و کار هر کسی نیست
و البته نباید ازهمه انتظار خوب بودنو داشت بالاخره همه خوب نیستن ذات همه یکی نیس
بزارین وقتی شبا سرتو رو بالشت میزاری با احساس خوشایند قلبی باشه ن تنفر قلبی !!
خودتون احساس سبکی دارین
این دنیا هیچ ارزشی نداره بزارین دعای خیر پشت سرتون باشه
خلاصه هروقت خاستی تایپ کنی دل سیو بشکنی اون انگشت مبارکتو مشغول جای دیکه کن 😂😂😂😂
خوش باشین بخدا خیلی دوستون دارم
خداروشکر تا جز استیکر قلب و لایک دستفاده نکردم برا کسی
تو بنده ی برگزیده شدی
دیس لایکا برات نمیاد😅
همش لایک، دیس لایک، و ❤ گذاشتن😂😂
اینام هستن
😂😯😭
بروزرسانی کن نشون میده
اااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.