من جای شمابودم عیدخونه نمیموندم که بیان راحتر🤣🤣
من هیچ وقت اینو درک نکردم چرا یکی باید بما بب احترامی کنه ولی باید شخخخصیت خودمو نشون بدیم.بابا مثل خودشون بیشخصیت باش.😅😅😅والا
من با نظر مامان پسرم خیلی موافقم بقیه هیچ وقت نمیفهمن کم کاری کردن و در عوض برخورد مناسبو حق خودشون میدونن
عزیزم مطمئن باش تو هرکاری هم بکنی اونا متوجه اشتباهاتشون نخواهند شد. براساس تجربه خودم به خانواده شوهر هرچی محبت کنی اخرش جواب خوبیاتو با بدیاشون میدن البته این وسط استثناهایی وجود داره
متاسفانه من چند سال اول ازدواجم دیدگاهم این بود که من به اندازه شخصیت خودم مایه میزارم و کاری ندارم اونا کمکاری کردن توی هر چیزی و نتیجش این شد که اونا پیش خودشون میگفتن حتما ما خیلی خفن و کاردرستیم که اینقدر برامون مایه گذاشته و کلا دیگه شد توقع یک طرفه بالا از من، و از وقتی من شروع کردم مثل خودشون و به اندازه خودشون رفتار و خرج کردن حساب کار دستشون اومده به نظرم خوب و در شان خودت پزیرایی کن چون مهمون خونت احترامش واجبه ولی ما و در حدی که بهت دادن بده بهشون
اون جوری که هستی رفتار کن. اگه میتونی دو جور غذا درست کن و دوتومن کادو بده اگه به نظرت زیاده یه تومن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.