۳ پاسخ

انقدر پول دماسنج دادم رفتم تازه یکی گرفتم دو تومن ک دکتری ک میبرمش داشت اما باززززم هرسری ی چیری نشون میده .هیچی مثل زیربغلیا نمیشهع

دماسنج منم همینطوره. یه جیوه ای حتما بخر.. من با هر دو‌چک‌میکنم. جیوه ای انگار دقیقتره

همش سرش جای موهاش داغ میشه

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی