من شنیدم ممکنه وزنشون اوایل یه مقدار پایینه هم بیاد بعدش وزنگیرشون بیشتر میشه
بله تا دو هفته اول معمولا وزن نمیگیرن حتی ممکنه وزن کم کنن.دختر منم اینطور بود و دکتر گفت طبیعیه
دختر من تا شیشمین روزش همون وزن تولد بود چهاردهمین روزش 300 گرم اضافه کرده بود امروز وزنش کردم حدودا نیم کیلو اضافه کرده تو 9 روز
آره من تا 5 روزگی 500 گرم کم کرده بود دخترم
بعدش کم کم حل شد
بچه منم وزن نگرفته اپتامیل پرو میدادم
دکتر گفت نان کامفورت بده ۲ هفته دگ بیارش
باید دگ وزن گرفته باشه
وزن گیری بچه
به من دکترش گفت تو بدو تولد از روز اول تا ۳ هفته ۲۰ درصد از وزن اولیشو از دست میده بعدش دوباره وزن میگیره نگران نباش طبیعی هست
عزیزم سه ماهه اول رشد نوزاده دکتر به من گفت هرچقدر میخوره بش بده
سلام بله پسر من هم کم کم اضافه میکرد
شیر خودمو الان دیگه اصلا نمیخوره سینمو نمیگیره . آپتامیل پپتی میدم رشید وزن هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.