۴ پاسخ

من هیچکارش نکردم کمپرس هم نزاشتم
فقط اگر میتونی پاهاشو قنداق کن با ببند که نتو نه تکون بده دردش خیلی زیاده

حوله گرم بزار طبیعیه

حوله گرم بزار اگه روز دومه

طبیعیه عزیزم فعلا تا فردا کمپرسور یخ بزار فردا هم حوله گرم بچرخون

سوال های مرتبط