سلام بین اسمایی که میگم کدوم قشنگتره ؟؟
هاکان
لیام
نیک راد
هیرسا
گرشا

۹ پاسخ

لیام💙

همون انتخاب اولت لیام قشنگ وخاص تره عزیزم🥰🩵

لیام قشنگتره

لیام.

لیام😍

معلومه که لیام 🥰

منم هنوز اسم پسر انتخاب نکردم

گرشا💙💙

نیک‌راد از نظر من

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لپ لپ💙 مامان لپ لپ💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Dayanooo 🚗 مامان Dayanooo 🚗 ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گرشا مامان گرشا روزهای ابتدایی تولد