سلام دوستا اسم پسر
لیام یا نیک
کدوم بهتره و شیک‌تره ؟ ن

۲۶ پاسخ

عزیزم اسم کاملا سلیقه ایه. نباید نظر کسیو بپرسی
حتی خانوادت فقط خودت و همسرت باید راجع بهش تصمیم بگیرین
مثلا من از هیچ کدوم از این اسم ها خوشم نمیاد. اما شاید شما عاشقش باشی.

نیک 🐾

هیچکدوم اگه نظز منو بخوای

لیام قشنگه 🥰

منم اسم پسرم نیک ه☺️‌به نظرم سام و آریو هم قشنگه من چون اسم پسر خاله هام‌بود نشد بزارم

نیک خیلی شیکه

لیام ممنوع شده متاسفانه. ولی نیک قشنگه

نیک🥹

نیک

هردوش قشنگه

لیام ک ثبت نمیشه دیگه

نیک🥰

هر کدوم میخای تو سامانه هدا بزن جدیدا سخت گیر شدن اسم لیام میگن ثبت نمیکنه

هر دو عالیه

ليام

لیام رو دیگه نمیذاره ثبت احوال

لیام خیلی قشنگهههههه

لیام نمیذاره ثبت احوال

هردو‌خیلی شیک و‌قشنگن ولی میگن آیتم دیگه ثبت نمیشه بازم خودتون ی تحقیق بکنید

نیک و من زدم سایت ثبت احوال قبول نکرد

آرنیک بزار

لیام دیگه ثبت احوال نمیذاره

نیکان بهتر از نیک هستش نیک اصلا خوش آوا نیس

لیام و ثبت احوال ممنوع کرده عزیزم

میک برای تلفظش یه جوریه
میدونی مثلا نمیشه گفت نیک جان یا آقا نیک 😁

نیک تا ابد❤️

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود 🩵 مامان نخود 🩵 ۱ ماهگی
مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری