۱۷ پاسخ

ازمایشگاهت طرف قرارداد نبوده وگرنه بیمه تعلق‌میگیره
ولی خب همین حدود میگیرن!

من هنو نرفتم خدا ب دادمون برسه👍بعدهی میگن بچه بیارین

بیمارستان البرز میرفتی با تامین اجتماعی کاملا رایگانه

اسم نی نی رو انتخاب نکردی ؟😍

قبلش چندجا زنگ بزن جایی ک قرارداد انلاین داره باهاتون برو.

از من ازمایش قندو‌ترویید و ادرار با بیمه سلامت شد ۵۵۰

با بیمه تکمیلی برای من هردوش رایگان شد باید می دیدی کجا طرف قرارداد با بیمه تون

یادم نمیاد منم بیمه تکمیلی داشتم رفتم آزمایش گاه
ولی بهداشت هم رایگان می‌گرفت ولی نرفتم اونجا

من الان دارم آزمایش میدم با تامین اجتماعی شدش ۳۲۰
آزمایش کم خونی و گلوکز
تیروئید هم دو هفته پیش ۷۰ تومن دادم

من آزمایشات گلوکز و چندتا آزمایش دیگه ام شد 1400,ولی بیمه تکمیلی همه رو قبول کرد من هیچی پرداخت نکردم.
بیمه تکمیلی تون چیه ؟
حالا فاکتور تحویل بدید شاید پرداخت کردن

۸۰۰ شد برای من

من با بیمه شد ۶۷۹ ت در اصل میشد ۹۰۰ و خورده ای ..زیاد با بیمه فرق نداره

کد نداشتی؟

فاکتور بگیر خب

الکی
من با بیمه سلامت شد ۵۰۰ مال
تیروئید شد ۳۰۰ با بیمه

از من ۱ تومن شد

بهداشت رایگان

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری