ولی الان مثلا واکسن ۶ ماهگی باید ۷ ماهگی بزنم
من امروز زدم
دیر میشه زد ولی زود نه
از اون تاریخ ب بعد همشونو باید دیرتر بزنی یعنی فاصله دوماه باید رعایت بشه
بهداشت گفت ولی هرچی دیرتر میزنی اثرش کمتر میشه
نه عزیزم
خود بهداشت به من گفت دیر ببرمش
دخترم تب دندون داره گقت نیارش فعلا موردی نداره
نه نداره.
منم 20 روز دیرتر زدم.
ولی بقیه ش هم فاصله دوماه رعایت کن.
ینی دیگه همشون دیرتر بزن
نه مشکلی نیس
من دوماهگی رو یکماه دیر زدم
وطبق اون همشونو یک ماه دیرتر میزنم
نه نداره
نه گلم،زود نباید بزنی،دیر موردی نداره
نه نداره من یک ماه دیرتر زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.