۴ پاسخ

منم ۷ ماهگی زدم

سلام جان منم الان از بهداشت پرسیدم گفت مشکلی نداره بخاطر اینکه پسرم سرما خورده گفت خوب شد بیا واکسن بزن

نه عزیزم من مجبور شدم ۱۰ ماهگی زدم واکسن ۶ ماهگی رو

خیلی دیر دیگه نزن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی