۳ پاسخ

ن عزیزم هیچ عوارضی نداره دخترمنم پوستش فقط با این پماد خوب میشه منم همیشه میزنم براش البته با نظر دکترش هیچی هم نشده الان نزدیک شیش ماهه استفاده میکنم

پسرمنم اگزمای شدید داشت الان خداروشکر خیلی بهترشد دکتر پوست ببر دکتر اطفال سر درنمیارن ب پسر ی سری روغن و لوسینو شامپو داده هفته ۲ جلسه میبرم نور درمانی خیلی تاثیر داره

مامانا این پماد رو مداوم میزنید ؟ دکتر بمن گفت سه روز بیشتر نزن ولی هی اگزماش عود می‌کنه مجبور میشم بزنم بعد خیلی نگران میشم ک عوارض بدی نداشته باشه

سوال های مرتبط