برو تو بیمارستان آزمایش بده خیلی کمتر در میاد تو آزمایشگاه گرون میگیرن
چکاب دو سالگی اصلا واجب نیست
دکترا برا خودشون میگن که ویزیت بگیرن و دارو بفروشن
من پسرمو تهران آزمایشگاه مفید دردم شد ۴.۶۰۰ویزیتش ۸۰۰ برای آلرژیش ی اسپری و شربت خارجی داد ۲.۵۰۰
ببرش مطهری بگیر ۵۰۰تا ۶۰۰میشه من دیروز رفتم .بهشتی هم رایگان هست فک کنم شب قبلش باید نوبت بگیری
من با بیمه تامین اجتماعی تو بهترین آزمایشگاه تهران شد ۲ تومن
من با بیمه تامین اجتماعی دو هفته پیش چکاپ کامل دادم برای پسرم ۲/۵۰۰
من پسرمو آزاد چند ماه پیش بردم ۳و نیم داروهاشم ۴تومن باز داروهاش تموم شده😑دیگه باید خیلی وضع مالیت توپ باشه بچه بیاری🫠
کسی آشنا نداری که از بیمه اون استفاده کنید
بیمه تکمیلی رایگان آزمایش میگیرن
با بیمه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.