۶ پاسخ

وزن تولدش چنده

نمیدونم ولی فکر کنم خوبه

عزیزم قدش چقد بود

از نظر بهداشت و دکترا خوبه ولی ماها چون بچه های تپل زیاد میبنیم میگیم لاغره پسر منم همینه بیخیال بزرگ میشن بهتر میشن

شیر خودتونو میخوره یا شیر خشک؟

آره خوب و نرماله گلم الحمدالله

سوال های مرتبط

مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی