عزیزم دیگه دو سه ماه هم بهش بده بزار بمونه اواخر شهریور
منم دیگه نگه داشتم برااونموقع
به ریسکش نمی ارزه
چه ربطی به گرما داره اخه .قدیم چون وسیله سرمایشی و گرمایشی درستی نبوده اینجوری میگفتن الانکه بچه ها زیر کولرن چه گرمایی میفهمن 😂
چ ربطی ب گرما داره
من اهواز زندگی میکنم یک ماهه از شیر گرفتم
چقدر باز اون دکتر نادونه همه میدونن بچه رو نباید تو گرما از شیر بگیری اسهال استفراغ میفته جدا از اون کبدش لک میفته چون الان هوا خیلییی گرمه بد بچه بدش نیاز داره به مایعات زیاد چی بهترم از شیر مادر
من اول بهار که هوا هنوز خنک بود گرفتمش درسته خیلی زود گرفتم ولی چون تایم از شیر گرفتمش نیفتاد تابستون بد جدا از اون ن غذا میخورد ن بازی میکرد هیچی فقط چسبیده بود به من
چرا دکترش تاکید داره؟ مگه چند کیلدعه؟
گرمه اسهال میشه من اول دو گرفتم هنوز هوا گرم نبود انقدر
الان دیگه گرمه نمیتونی بگیری.این چه دکتری هست
والا من دوهفته اس گرفتم البته از شیر خودم شیرخشک میدمش
سلام دکترش کی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.