۷ پاسخ

برای من تو بیمارستان واکسن زدن دستوپاش.قطره هم ریختن دهنش بعد مرخص شدیم

نه ۳روزگی ببرش بهداشت یه غربالگری میکنن زردیش هم بگو چک کنن
اگه واکسنی هم بخواد خودشون بهت میگن

کارت واکسن هم ندادن فقط یه کارت کوچیکه که اندازه وزن اینارو نوشته

نزدن واکسن کلا برا نوزاد ها اونجا

خودبیمارستان میزنه من که دوتا بچه آوردم اینجوری بوده کارت واکسنش رو نگاه کن ببین نزده

تو بیمارستان میزنن واکسن بعدش هم دوماهگیه باید ببری بهداشت

میگن بهتون بیمارستان

سوال های مرتبط